POS Матеріали
POS матеріали (Point Of Sales – з англійської, місце продажу) рекламно-інформаційні матеріали, розміщені безпосередньо у торговій точці. Є настільки ефективним засобом, що часто їх називають «Німими продавцями».
Завдання POS-матеріалів - підвищити продаж будь-якого конкретного товару (групи товарів) у цій торговій точці.
Національний рейтинг якості товарів та послуг «Зірка Якості» обрав для компаній-лідерів рейтингу найдієвіші види POS матеріалів.
Стопер – один із видів pos-матеріалів, суть якого закладена у його назві – зупинити людину. Клеїться на скло прилавка для того, щоб привернути увагу покупця до певного виду продукції. Багато в чому стає вирішальним фактором покупки. Стопер із зображенням почесної нагороди «Зірка Якості» допоможе заявити про себе як про високоякісного виробника. |
|
Мобайл - Картонні конструкції, що підвішуються до стелі над тим місцем, де продається товар, для того, щоб покупець, який бажає придбати (наприклад) пляшку мінеральної води, не блукав серед полиць з алкогольними напоями. Він створений таким чином, що при потоці повітря роздмухується на вітрі і спонукає покупця звернути увагу на товар. Мобайл з логотипом «Зірка Якості» дозволить ідентифікувати покупцям місце знаходження продукції, яка стала кращою у своїй галузі. |
|
Наклейка – це чудовий засіб для інформування клієнтів про нагороду «Зірка якості». Наклейку з логотипом ви можете розмістити в будь-якому зручному для Вас місці: у магазині, на склі прилавка, у офісі, у філіях і т.д. |
|
Шелфтокер – довгі куточки, що прикріплюються до полиць з метою виділити товарний ряд однієї фірми серед інших. Дозволяє виграшно виділити продукцію або ж інформувати покупця про переваги, акції, знижки. Товари розміщені з шелфтокером «Зірка Якості», дозволять заявити про себе як про виробника високоякісної продукції, удостоєного звання «КРАЩЕ ПІДПРИЄМСТВО КРАЇНИ». |
|