ТОВ "ІНТТЕЛ ПЛЮС"

Відгуки

...це висока оцінка і велика відповідальність...
Cімонова Алла Анатоліївна
Директор «Бiзнес-довiдка» мiста Хмельницького

Для нас це дуже приємна подія. Потрапляння в такий рейтинг - це, одночасно і висока оцінка тієї роботи, яку ми зробили, і велика відповідальність, тому що тепер  наша подальша діяльність повинна відповідати «Зірці Якості». Дана нагорода, безумовно, стимулює нас на ще кращу роботу.

Це є двигуном для подальшого розвитку в галузі розроблення інноваційних технологій...
Огороднік Ірина Владиславівна
Генеральний директор ТОВ «Фірма Порцекс-ВРБТ»

Винагорода Національного рейтингу є дуже важливою для нашого колективу. Це є двигуном для подальшого розвитку  в галузі розроблення інноваційних технологій та створення конкурентоспроможної продукції для освоєння нових ринків.

Ми дуже вдячні Національному рейтингу за оцінку нашої роботи, яка допомогла ще більше згуртувати колектив для розвитку та руху вперед.

ТОВ "ІНТТЕЛ ПЛЮС"

Якісний зв’язок давно став невід’ємною частиною життя сучасної людини. Підключившись до мережі інтернет від «ІнтТел», Ви зможете одночасно подорожувати, вчитися, розважатися і спілкуватися з усім світом, не виходячи з дому …

Підключитися до «ІнтТел» можна не виходячи з дому. Достатньо зателефонувати в диспетчерську.

Наші акції дозволять Вам підключитися на більш вигідних умовах і отримувати подарунки.

В особистому кабінеті ви зможете, перебуваючи вдома, перевірити стан рахунку, змінити тарифний план, зробити заявку.

До Вашої уваги великий вибір способів оплати.

Ми – стабільна і постійно зростаюча компанія, чиїми головними особливостями є професіоналізм, увага до клієнтів. Наша робота, спрямована на поліпшення послуг і сервісів, та служить найнадійнішим доказом поваги до клієнта.

Думка абонентів – головний фактор у нашій діяльності.Ми працюємо для Вас !!!

ІНТТЕЛ – ОБИРАЙ КРАЩОГО З КРАЩИХ !!!

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів

Протокол №1 від 04.01.2019 року

Період випробування складає період з 27.09.2018 року до 28.12.2018 року.

1. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормативний час – 91,67 2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,028 3. Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернет – 99,04 4. Відсоток відмов реєстрації у мережі для послуг із доступу до Інтернет – 1,55 5. Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернет – 0,1375

×