ТОВ "ІНТТЕЛ ПЛЮС"

Відгуки

Дякуємо Національному рейтингу якості товарів та послуг за високу оцінку нашого підприємства.
Полуектов Дмитро Володимирович
Генеральний директор ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ"

Дякуємо Національному рейтингу якості товарів та послуг за високу оцінку нашого підприємства.
Ми з ще більшою мотивацією продовжимо виводити Україну на новий технічний рівень і стимулювати чесні ринкові відносини за допомогою нашої продукції і послуг!

Sensar стає ще кращим
Бартуль Олена
директор компанії-забудовника Sensar, керівник відділу продажу.

Предлагая рынку бойлеры KlimaHitze от европейского производителя с 10-летней гарантией и полным сервисным обслуживанием, мы были уверены только в продукте и своей команде. Высокая оценка Национального рейтинга качества товаров и услуг «Звезда Качества» - серьёзный показатель надежности и потенциала развития компании для наших деловых партнеров.

ТОВ "ІНТТЕЛ ПЛЮС"

Якісний зв’язок давно став невід’ємною частиною життя сучасної людини. Підключившись до мережі інтернет від «ІнтТел», Ви зможете одночасно подорожувати, вчитися, розважатися і спілкуватися з усім світом, не виходячи з дому …

Підключитися до «ІнтТел» можна не виходячи з дому. Достатньо зателефонувати в диспетчерську.

Наші акції дозволять Вам підключитися на більш вигідних умовах і отримувати подарунки.

В особистому кабінеті ви зможете, перебуваючи вдома, перевірити стан рахунку, змінити тарифний план, зробити заявку.

До Вашої уваги великий вибір способів оплати.

Ми – стабільна і постійно зростаюча компанія, чиїми головними особливостями є професіоналізм, увага до клієнтів. Наша робота, спрямована на поліпшення послуг і сервісів, та служить найнадійнішим доказом поваги до клієнта.

Думка абонентів – головний фактор у нашій діяльності.Ми працюємо для Вас !!!

ІНТТЕЛ – ОБИРАЙ КРАЩОГО З КРАЩИХ !!!

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів

Протокол №1 від 04.01.2019 року

Період випробування складає період з 27.09.2018 року до 28.12.2018 року.

1. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормативний час – 91,67 2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,028 3. Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернет – 99,04 4. Відсоток відмов реєстрації у мережі для послуг із доступу до Інтернет – 1,55 5. Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернет – 0,1375

×