ТОВ "ІНТТЕЛ ПЛЮС"

Отзывы

Это хорошая возможность руководителю и работникам увеличивать темпы работы.
Трофімчук Петро Петрович.
Директор Шепетівського районного спеціалізованого лісокомунального підприємства

Я считаю, что высокая награда от Национального рейтинга качества товаров и услуг - это достойная оценка труда работников предприятия. Весь коллектив и в дальнейшем будет делать вклад в экономическое развитие нашего государства и сохранять ее природные богатства, приумножая своим неутомимым и упорным трудом лесной фонд Украины.

Такие рейтинги не только помогают предприятию развиваться, а вдохновляют работников на добросовестное отношение к выполнению поставленных задач. Это хорошая возможность руководителю и работникам увеличивать темпы работы.

 

Это служит мотивацией работать больше и лучше.
Куценко Андрій Сергійович
Директор ТОВ «Берегове»

Мы благодарны Национальному рейтингу качества товаров и услуг «Звезда Качества» за то, оценил наш труд. Замечательно, что существует такой рейтинг. Это служит мотивацией работать больше и лучше.

ТОВ "ІНТТЕЛ ПЛЮС"

Якісний зв’язок давно став невід’ємною частиною життя сучасної людини. Підключившись до мережі інтернет від «ІнтТел», Ви зможете одночасно подорожувати, вчитися, розважатися і спілкуватися з усім світом, не виходячи з дому …

Підключитися до «ІнтТел» можна не виходячи з дому. Достатньо зателефонувати в диспетчерську.

Наші акції дозволять Вам підключитися на більш вигідних умовах і отримувати подарунки.

В особистому кабінеті ви зможете, перебуваючи вдома, перевірити стан рахунку, змінити тарифний план, зробити заявку.

До Вашої уваги великий вибір способів оплати.

Ми – стабільна і постійно зростаюча компанія, чиїми головними особливостями є професіоналізм, увага до клієнтів. Наша робота, спрямована на поліпшення послуг і сервісів, та служить найнадійнішим доказом поваги до клієнта.

Думка абонентів – головний фактор у нашій діяльності.Ми працюємо для Вас !!!

ІНТТЕЛ – ОБИРАЙ КРАЩОГО З КРАЩИХ !!!

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів

Протокол №1 від 04.01.2019 року

Період випробування складає період з 27.09.2018 року до 28.12.2018 року.

1. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормативний час – 91,67 2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,028 3. Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернет – 99,04 4. Відсоток відмов реєстрації у мережі для послуг із доступу до Інтернет – 1,55 5. Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернет – 0,1375

×