Рейтинг

Відгуки

...це висока оцінка і велика відповідальність...
Cімонова Алла Анатоліївна
Директор «Бiзнес-довiдка» мiста Хмельницького

Для нас це дуже приємна подія. Потрапляння в такий рейтинг - це, одночасно і висока оцінка тієї роботи, яку ми зробили, і велика відповідальність, тому що тепер  наша подальша діяльність повинна відповідати «Зірці Якості». Дана нагорода, безумовно, стимулює нас на ще кращу роботу.

Це є двигуном для подальшого розвитку в галузі розроблення інноваційних технологій...
Огороднік Ірина Владиславівна
Генеральний директор ТОВ «Фірма Порцекс-ВРБТ»

Винагорода Національного рейтингу є дуже важливою для нашого колективу. Це є двигуном для подальшого розвитку  в галузі розроблення інноваційних технологій та створення конкурентоспроможної продукції для освоєння нових ринків.

Ми дуже вдячні Національному рейтингу за оцінку нашої роботи, яка допомогла ще більше згуртувати колектив для розвитку та руху вперед.

Рейтинг

За результатами ранжирування Національного Рейтингу якості товарів та послуг «Зірка Якості» присвоюється звання «КРАЩЕ ПІДПРИЄМСТВО КРАЇНИ» за незмінно високу якість та досягнення переваги у бізнесі серед підприємств, що працюють в Україні!

Метою рейтингу є: визначити та показати суспільству справжніх лідерів у сфері виробництва високоякісних вітчизняних товарів та послуг на території України, сприяти громадському визнанню підприємств.

Рейтинг складається на базі офіційних даних Державних статистичних органів України та виключає вплив людського фактора у прийнятті рішення.

Це єдина в Україні система – неупереджена, комплексна, об'єктивна, прозора, яка визначає лідерів, які досягли переваги у бізнесі на основі принципу ранжування показників діяльності підприємства за звітний період (рік) серед усіх суб'єктів господарювання незалежно від форм власності.

Рейтинг надає можливість

клієнтам
визначитися з надійним виробником товарів чи послуг
інвесторам
визначити найбільш привабливі напрями вкладення грошей
банкам
враховувати кредитний ризик ; страховим компаніям - розраховувати страхові премії
пресі та науково-аналітичним компаніям
здійснювати підготовку аналітичних оглядів і поточних економічних оцінок.
23 %
18 %

Виберуть саме цей товар або послугу

33 %
35 %

 Звернуть увагу, але відкладуть покупку, до отримання додаткової інформації про цей товар, послугу.

31 %
33 %

 Звернуть увагу на нього, але це не вплине на покупку

8 %
9 %

 Не звернуть на нього увагу

4 %
5 %

Важко відповісти

×